DÚ na středu 6. 4.
05.04.2016 13:10
Připomínám, že zítra je změna v rozvrhu hodin - místo pracovních činností bude prvouka. Pracovní činnosti budou až ve čtvrtek místo prvouky.
Děti, které jedou zítra na turnaj v korfbalu se řídí pokyny na lístečku, který včera dostaly.
Český jazyk
- uč. 102/14 (do sešitu ČJ 2) - tento úkol bude hodnocen známkou
Prvouka
- PS 41/13 + cvičení s knihou
- provést opravu testu ROSTLINY a zítra (korfbalisté ve čtvrtek) přinést ke kontrole
_____________________________________________________________________________________________________________________________
Pro chybějící
Český jazyk
- test na určování pádu, čísla a rodu (životnosti)
- uč. 103/16 (stačí ústně)
- PS 12/1/samostatně
Matematika
- zopakovali jsme si vše, co jsme se včera naučili o Bilandu - hlavně vztahy mezi jednotlivými mincemi (viz včerejší zápis na třídní stránky)
- na tabuli jsme si přichystali přehled ZDE a děti v něm hledaly odpovědi na otázky typu: Kolik A-grošů je jeden B-groš? Kolik A-grošů je jeden C-groš (D-groš, E-groš, F-groš, B-groš + C-groš atd.)
- uč. 50/3 - děti manipulovaly s papírovými groši, až došly k správným výsledkům (řešení: Adam a Boris: Dg + Bg + Ag, Adam a Cyril: Dg + Cg + Bg, Boris a Cyril: Dg + Cg + Bg + Ag, všichni tři dohromady: Eg + Cg
- PS 34/3 - dělali jsme společně
- PS 36/4 - samostatně - potom společná konrola
Prvouka
- zopakovali jsme si, co jsme se včera naučili o polních plodinách
- prezentace ZDE
- uč. 46-47: děti si přečetly samostatně text a prohlédly obrázky - potom jsme se jich ptala: Která skupina polních plodin je v učebnici navíc oproti prezentaci? (pícniny) Co se vyrábí z pšenice, žita, ječmene, ovsa, brambor, řepy...? V jaké formě můžeme najít v obchodě hrách, čočku, fazole...?
- zápis do sešitu - doplnili jsme společně - chybějícím dětem jsem poslala po spolužácích
Čtení a psaní
- místo této hodiny proběhla soutěž v hodu míčkem