DÚ na pátek 18. 12.
17.12.2015 13:37
Český jazyk
- procvičovat řadu vyjmenovaných slov po M
Matematika
- PS 18/12 PARKETY
- týdenní úkol č. 17 + 18
- Zítra si napíšeme pětiminutovku na procvičování sčítání a odčítání do 100. Test bude formou sčítací tabulky, kterou najdete v PS 7/6.
__________________________________________________________________________________________________________________________
Pro chybějící
Český jazyk
- Psali jsme doplňovací cvičení na známky ZDE
- kontrolovali jsem PS 27/8
- uč. 54/znovu jsme četli úvodní text, abychom si ho připomněli
- uč. 55/5 (slova jsme si vypsali pod sebe do sešitu ČJ 1) zápis najdete ZDE - synonyma jsme doplňovali pouze ústně
- uč. 55/trénovali jsme řadu vyjmenovaných slov po M v zeleném rámečku
- uč. 55/6 - ústně
- uč. 55/7 - dělali jsme na tabuli - doma stačí zakroužkovat vyjmenovaná slova nebo jejich tvary přes fólii
- PS 28/2
Matematika
- PS 7/6 - kdo neměl ze včerejška, dokončoval
- uč. 28/3 - řešení jsme zaznaménavali do tabulky, kterou si děti nalepily do sešitu M2 (tabulku najdete k vytištění ZDE)
Prvouka
- motivační rozhovor: Co je to povolání? Je některé povolání nejdůležitější? Je některé nejméně důležité? - po rozhovoru, kdy žáci navrhovali různá povolání jsme dospěli k tomu, že všechna povolání jsou stejně důležitá a lidé je musí vykonávat zodpovědně
- pantomima - děti si losovaly kartičky a předváděly různá povolání pantomimicky - ostatní hádali (trénování mimoslovního projevu, řeč těla)
- popis - děti si opět vylosovaly nějaké povolání, ale tentokrát měly popsat dané povolání opisem - ostatní hádali (trénování slovní zásoby)
- pak jsme se sešli na koberci - kartičky s povoláními jsem rozdala několika dětem - snažili jsme se kartičky rozdělit do dvou skupin, podle toho, jestli jde o práci fyzickou (používá k práci hlavně ruce) nebo o práci duševní (používá hlavně hlavu) - každý měl své rozhodnutí zdůvodnit
Po zbytek vyučování jsme byli na koncertu školního pěveckého sboru.