DÚ na pátek 18. 12.

17.12.2015 13:37

Český jazyk

  • procvičovat řadu vyjmenovaných slov po M

 

Matematika

  • PS 18/12 PARKETY
  • týdenní úkol č. 17 + 18
  • Zítra si napíšeme pětiminutovku na procvičování sčítání a odčítání do 100. Test bude formou sčítací tabulky, kterou najdete v PS 7/6. 
__________________________________________________________________________________________________________________________
 
Pro chybějící
 
Český jazyk
  • Psali jsme doplňovací cvičení na známky ZDE
  • kontrolovali jsem PS 27/8
  • uč. 54/znovu jsme četli úvodní text, abychom si ho připomněli
  • uč. 55/5 (slova jsme si vypsali pod sebe do sešitu ČJ 1) zápis najdete ZDE - synonyma jsme doplňovali pouze ústně
  • uč. 55/trénovali jsme řadu vyjmenovaných slov po M v zeleném rámečku
  • uč. 55/6 - ústně
  • uč. 55/7 - dělali jsme na tabuli - doma stačí zakroužkovat vyjmenovaná slova nebo jejich tvary přes fólii
  • PS 28/2
 
Matematika
  • PS 7/6 - kdo neměl ze včerejška, dokončoval
  • uč. 28/3 - řešení jsme zaznaménavali do tabulky, kterou si děti nalepily do sešitu M2 (tabulku najdete k vytištění ZDE)
 
Prvouka
  • motivační rozhovor: Co je to povolání? Je některé povolání nejdůležitější? Je některé nejméně důležité? - po rozhovoru, kdy žáci navrhovali různá povolání jsme dospěli k tomu, že všechna povolání jsou stejně důležitá a lidé je musí vykonávat zodpovědně
  • pantomima - děti si losovaly kartičky a předváděly různá povolání pantomimicky - ostatní hádali (trénování mimoslovního projevu, řeč těla)
  • popis - děti si opět vylosovaly nějaké povolání, ale tentokrát měly popsat dané povolání opisem - ostatní hádali (trénování slovní zásoby)
  • pak jsme se sešli na koberci - kartičky s povoláními jsem rozdala několika dětem - snažili jsme se kartičky rozdělit do dvou skupin, podle toho, jestli jde o práci fyzickou (používá k práci hlavně ruce) nebo o práci duševní (používá hlavně hlavu) - každý měl své rozhodnutí zdůvodnit
 
Po zbytek vyučování jsme byli na koncertu školního pěveckého sboru.