DÚ na čtvrtek 17. 9.

16.09.2015 13:36

Matematika

  • PS 5/4 - psát tužkou
  • PS 7/3 - vyznačit ideálně zelenou pastelkou
 
Čtení, psaní
  • kdo nestihl ve škole doplnit pís. 4
  • zítra si písanky vyberu ke kontrole
 
Prvouka (úkol je ze středy 15. 9.)
  • Zítra si napíšeme test, který bude opět zaměřený na opakování učiva 2. ročníku - názvy dnů v týdnu, názvy měsíců v roce (a jejich přiřazení k ročnímu období), hodiny (celá, čtvrt, půl, tři čtvrtě i minuty po pěti).
  • Procvičovat můžete v pracovním sešitu a k procvičování hodin mají děti pracovní list, který jsme společně vyplňovali. Využít můžete také papírové hodiny.
________________________________________________________________________________________________
 
Pro chybějící
 
Český jazyk
  • uč. 10/Znovu ve škole - přečetli jsme si znovu úvodní text - děti přemýšlely, jaký by mohl mít jiný nadpis (např. Koníčky, Záliby...)
  • uč. 10/18 - každý nám řekl, jaký kroužek bude letos navštěvovat a co myslí, že se v něm naučí nového
  • uč. 11/20 (ústně) - větný celek je nadřazený pojem pro větu a souvětí
  • uč. 11/22 - do sešitu ČJ 2
  • uč. 11/23 (ústně)
 
Matematika
  • uč. 8/1 a) b) c) d) - formou rozcvičky na začátku hodiny, vždy jsem přečetla zadání slovní úlohy a děti měly za úkol napsat na tabulku výpočet
  • uč. 8/2 nejdříve jsme si  zopakovali názvy geometrických útvarů, řekli jsme si, co je to čtyřúhelník, vysvětlili jsme si, co je to obvod (plot kolem zahrady) a obsah (rozloha - plocha zahrady) - potom děti počítaly, kolik je na obrázku čtverců (1) a kolik obdélníků (4), pravítkem změřily jejich rozměry, které jsme si doplnili na tabuli, potom jsme počítali obvod všech útvarů (stihli jsme tedy cvičení 2a) a část cvičení 2b)
 
Čtení a psaní
  • zkoušela jsem recitaci básničky Cestička k domovu na známky
  • pís. 4