Co jsme dělali 27. 4.

27.04.2015 13:38
  • opakování názvů místností pomocí písničky  It's lunchtime! (ZDE)
  • procvičování psané podoby slovíček - na koberec jsem rozložila velký plakát s obrázkem Happy housu (viz uč. 2-3) - některým dětem jsem rozdala karty s názvy místností a měly je přiložit na správné místo v domě - následně jsem na karty ukazovala a děti společně četly - nakonec jsem slovní karty sesbírala a každému žákovi jsem ukázala jednu, kterou měl správně přečíst
  • hra Is it in the red box? - na koberec jsem rozložila 4 barevné papíry (jakože krabice = box) - do každé z nich jsem dala různé známé věci (pen, pencil, bag, tiger, lion, ball, car, book atd.) - přitom jsem se dětí vždy zeptala: What's this? - dětem jsem vysvětlila, že si zahrajeme hru s hádáním - jeden žák si vybral jednu věc, ale nesměl říct nahlas jakou - já jsem se ho ptala: Is it in the (red) box? - žák odpovídá yes nebo no - pokračovala jsem, až jsem uhodla správnou krabici - potom jsem se ptala Is it a (book)? atd. až jsem přišla na to, o jakou věc se jedná - zopakovala jsem s dalším žákem, tentokrát už hádala třída
  • uč. 44 - děti se dívají na obrázek a poslouchají nahrávku (poslech 8 ZDE) - dva žáci budou Spike a Ruby a přečtou rozhovor nahlas pro třídu - jedná se o podobnou hru jako v předchozím cvičení - nejdřív jsem hrála s dětmi já - potom zkoušely samy ve dvojicích - účelem je procvičovat vazby Is it...?/It's a ...
  • PS str. 39 - nejdříve jsme si řekli, co je na obrázcích - vysvětlila jsem dětem, že Jack hledá některé své věci a ptá se, kde jsou - my mu máme pomoci a doplnit odpovědi na jeho otázky - celé cvičení jsme si udělali nejdříve ústně - potom děti samostatně doplňovaly - nakonec kontrola na tabuli