Co jsme dělali 18. 5.

18.05.2015 14:14
  • opakování názvů oblečení - žáci chodili k tabuli a popisovali jsme si, co mají na sobě - ptala jsem se otázkou What is he/she wearing?  a žáci odpovídali - naučili jsme se také slovíčka trousers, jeans, skirt, slippers, shirt, sweatshirt (pouze ústně - děti je nemusí zatím umět, ale je fajn, když si z toho něco zapamatují)
  • uč. 52 - poslech 21 ZDE - žáci poslouchají a ukazují prstem v učebnici na příslušné obrázky - po skončení nahrávky se ptám What is Spike wearing? - znovu si příběh přehrajeme, tentokrát na tabuli ZDE - po každém slidu se ptám dětí, co se v příběhu odehrálo, děti se snaží volně přeložit, co myšky říkají - přehraji příběh potřetí na tabuli a děti říkají společně s myškami vše, co si zapamatovaly
  • procvičování slovíček z okruhu oblečení + vazba I'm wearing... - děti chodí po třídě za doprovodu písničky My summer song (ZDE) - jakmile písničku stopnu, každý si rychle najde nejbližšího spolužáka a navzájem si řeknou, co mají na sobě, např. I'm wearing a pink T-shirt and brown trousers. - opakujeme několikrát dokola, děti si mění partnery a postupně se snaží pospat vše, co mají na sobě
  • PS str. 45 - řeknete dětem, že budou mít za úkol vybarvit tatínkovo oblečení, ale nejdřív musí v bludišti zjistit, co bude mít jakou barvu - jakmile budou mít děti vše vybarvené, doplní slovíčka do bubliny